När mamman väljer

 
 
 
God morgon
 
Solen skiner och det tackar jag verkligen för! "råkade" vakna till vid 03.30 och sedan var det precis omöjligt att somna om.... Buhuu jag blir galen, det bara kryper i kroppen så det slutar alltid med att jag tar fram mobilen och typ spelar Candy crush.................
 
Ska försöka köra dubbla träningspass så kroppen blir riktigt utmattad i kväll. Först mitt aerobics pass och sedan crossfit i boxen
Grejen är att jag oftast blir pigg direkt efter träningen (endorfinerna...) men sedan brukar jag somna skönt.
 
Har ju varit några dagar av icke sunt leverne och jag påverkas direkt!
 
 
 
 
Nikkis garderob har inte bara fyllts på med ytterplagg utan även lite annat smått och gott.
Hon har vuxit enormt mycket och mäter redan 121 cm!!
Långt tycker jag då hon ju nyss fyllt 5 år...
 
Nu såg jag att vädret skulle bli varmt och skönt de kommande dagarna så några sommar tajts och tischor får hänga kvar men sen blir det utrensning
 
 
Här är några köp som går helt i mammans smak... ;) Söt tunn blus med minirosetter från HM och långärmad t-shirt med text tryck från Lager157
Matchande mjuka jeans skymtar på skrivbordet också dem från HM
 
 
Ha en skön septemberdag
 
//PIllan


Det är alltid skönt att fylla på i garderoberna. Tror dock vi mammor tycker det är roligare än barnen ;)

Fina tröjor. Jag skulle vilja shoppa lite åt barnen också, men så ser jag i deras garderober att de har fullt med kläder och då ändrar jag mig. Jag ska börja skriva listor på vad de VERKLIGEN behöver. Jag tenderar att glömma det när jag är ute och handlar.

Så fint;) älskar att handla till tjejerna 😄kram

Vilka tjusiga plagg :) Skönt att köpa lite nytt... Jobbigt att vakna tiidgt! Hoppas du sover hela natten lång :) Kram

Ja endorfinerna är härliga - den där "kicken" man får efter träning är UNDERBAR!

Så fina kläder - jag måste också fylla på barnens garderober...herre gud vad dom växer! De där tröjorna var så söta - kan vara nått för min skrutta...som faktiskt låter mig shoppa till henne (än så länge)

En skön kväll önskar jag dig!

Det är fördelen med ny årstid - att man får shoppa lite nytt till både liten och stor (jag). Annars har jag svårt att acceptera hösten. Hoppas verkligen på några fina dagar nu.
Hoppas du får en fin onsdag och får sova riktigt gott inatt! Kram Hanna

Oj ja det är kanske lite väl tidigt! Jobbigt när man inte kan somna om!

Vilka fina kläder och vilket fint rum!!

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se