Vardag ett tag då....

 
 
Ja då har vi kickat igång ännu en vecka
 
 
Känner att jag har accepterat hösten och nästan välkomnar den!
Gillar att allt blir lite mysigare då man kommer hem från jobbet... jag behöver inte ut ut ut till varje pris utan kan koppla av inne med en kopp te och en tidning :)
 
 
I dag tog vi dock en liten prommenad jag och Nikki och det var riktigt skönt. Fortfarande runt 17 grader och solen kikade fram även om löven nu börjat att virvla runt i höstvindarna som tilltar!
 
 
 
 
 
Här hemma blev det ännu en hel-vegetarisk middag och jag blir så nöjd varje gång alla äter utan att sakna köttet....
Jag är ju som sagt ingen köttoman och jag förespråkar verkligen åtminstonde en dag i veckan som är helt vegetarisk.
 
Så mycket bättre för vår jord....
 
 
Nä hörrni nu har den här kroppen varit i vila i för många dagar och följden har blivit en protesterande nacke! Så nu sitter jag här med träningskläderna på och är strax på språng för lite intervaller och core träning!
 
 
 
Mysig måndagskväll  //PIllan


men så gott med vegetariskt! Jag är så dålig på det...måste bli bättre på att laga sådan mat också! Fisk äter vi minst en gång veckan men vegetariskt...nä...illa!

Ser som vanligt gott ut....

Ser supergott och fräscht ut!
Själv älskar jag hösten:D

Jag har nästan accepterat hösten, men inte riktigt välkomnat den än :-).

Middagen ser jättegod och fräsch ut! Jag äter kött men kan lika bra äta vegetariskt! Älskar grönsaker och nu finns ju en massa smarriga som tex rödbetor som är en favorit!

Har precis varit ute och sprungit - och är lite stolt över det eftersom det var länge sen sist!

Kram och ha ett härligt träningspass!
Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se