Fortsatt nedbäddad

 
 
 
 
 
 
 
Ja här hemma fortsätter sjukstugan med Nikki och därför känner jag mej lite inspirationslös.... Hoppas jag snart får mitt vanliga "humör" tillbaka!
Mini somnade vid 15-tiden igår och vaknade 10.30 i dag, ja bara med korta pauser av vätska som vi gav henne i typ sömnen! Men det är ju toppen att dom kan sova bort den mesta av sjukdomstiden, brukar ju kunna tillfriska snabbare då. Kroppen behöver vila och vätska.
 
Nu ligger hon dock och tittar på tv och äter lite yougurt.
 
Fingers crossed att jag inte åker på den här "däckningen", fy bubblan alltså.....
 
 
 
//PIllan


Men gumman - krya på henne!!!
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se