Hemma igen & Fredag

 
 
 
Jamen Välkommen fredag!
 
 
 
 
Sent igår kväll kom jag hem igen och OJ så skönt det varit att sova i sin egen säng igen! Brukar inte vara känslig för sådant men usch har sovit som en kratta hela tiden nu... Kuddarna lika dåliga den här gången och jag vaknar stup i ett.
 
Annars var Norrköpings-tripen lyckad med nya bekantskaper och ett härligt vårväder! Jag hade med mej löparskorna och tog en rejäl PW runt runt, hit och dit, upp och ned så jag avverkade det mesta runt stadskärnan åtminstone !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eat green, Think green - kökshanduk från HM Home som jag tycker passade rätt så bra i mitt kök
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter arbetet idag ska jag hämta hem min lilla mini-älskling från dagis och pussa henne rejält då hon sov då jag kom hem igår... Dessutom ska hon få någon liten present eftersom vi firar hennes namnsdag idag Nikki OLIVIA <3
 
Sedan slår vi nog till med ett rejält fredagsmys med tacos för det var faktiskt ett tag sedan! Eftersom budskapet lyder Eat Green så blir färsen vegetarisk idag.  Jag gillar Hälsans Kök veganska färs då vi använder till tacos. Den liknar mest "vanlig färs" i koncistens
 
 
 
I morgon har jag en riktig toppendag att se fram emot för det är nämligen Vinklubb! Den börjar redan kl 12.00 på dagen så jag gissar att vi kommer göra tidig kväll... ;)
 
 
 
//PIllan


Jag gillar Icas sojafärs som också är vegansk, men man måste steka den hårt för att få dit tugget, annars blir den lätt lite mosig. Ska testa hälsans kök :D

Svar: Tack för tips, ska testa denna också!!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se