Nu tar vi en sista april-vecka

 
 
 
 
 
 
Måndag morgon och -5 grader!?
 
 
 
Alltså det var lite bitigt i morse kan man säga, flera minusgrader och en halkig väg till jobbet. Har ju hunnit byta till sommar-sulorna så det fick ta några extra minuter för att jag skulle slippa halka i diket!
Känns dessutom lite crazy att vi redan hunnit fram till aprils sista vecka och att på söndag är det faktiskt MAJ!!
 
I slutet av veckan ska ni få en uppdatering hur april månads gottestopp har gått, spännande... eller ;)
 
 
Är riktigt pepp inför kvällens core-pass som jag ska leda. Hoppas deltagarna gillar det så kanske jag kan köra det fler gånger. Alltid bra då man kan rycka in och täcka upp för varandra och ordinarie instruktör Irene hade verkligen själ att vara borta nu... Hennes son Elias har nämligen varit med och tagit silver åt J18 Hockey borta "over there" i natt , Grattis!
Jag och Filippa bodde i många år på deras övervåning och det var otaliga gånger som Elias klädde på Filippa i full målvaktsutrustning, ställde henne i mål och pepprade henne med slagskott... :) Så hon har varit med och bidragit lite med hans framgångar *ha ha ha*
 
 
Nu kör vi hörrni  //PIllan


Toppenpass var det! Går gärna på det fler gånger 😀
/Sandra E

Svar: Tack Sandra! Vad kul att så många gillade det :)
Pernilla/Pillan

Här har det också snöat och varit kallt.. Blev en chock när jag kollade ut igenom fönstret!!!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se