Piggare Nikki

 
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
 
Jag har verkligen sovit så gott inatt med lilla fröken bredvid mej! A fick dock göra en reträtt till ett annat rum då han ansåg sig att cirka 2 dm sängplats inte riktigt passade hans kropp :)
Ledig dag för oss och en Nikki som verkar mycket piggare. Hon startade upp med att svepa två stora glas Proviva och sedan en smörgås, så jo hon är tydligt bättre!
 
 
Vi tar såklart ett fortsatt lugnt tempo men jag ska i alla fall sno ihop en smörgåstårta senare. Filippas pappa fyller nämligen år idag och vi tänkte fira honom i morgon kväll då även Filippa väntas hem. Hon blir dock kortvarig då hon under helgen stryr kosan mot Tärnaby och den årliga Ingemar- trofén!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det var väl det hela för idag hörrni!
 
 
//PIllan


Det låter bra. Inte fel med smörgåstårta heller, mums!:)
Ha en fin dag hörrni! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se