Så efterlängtad fredag

 
 
 
Minns ni när man var liten och fick sova med flätor och gå till dagis med änglahår.... Minns i alla fall att jag tyckte jag var väldigt fin då mami gjorde det på mej!
Nikki känner likadant
 
 
 
 
 
 
Efter jobb i sju dagar i ett svep känns det lite som ett halleluja-moment att fredagen äntligen är kommen. Att väderpresentatören dessutom utlovar lite sol i morgon gör mej nästan religiös ;)
Har bara hällregnat senaste tiden så om solen kommer i morgon ska jag vara riktigt tacksam
 
Vi har bjudit hem vänner för att fira valborg och jag ska förbereda middagen redan ikväll. Det ska skalas och kokas och mixas och bakas.... Vad som bjuds får ni se på söndag!
 
 
Vi har brasa i min lilla by och puben i den gamla renoverade skolan håller också öppet. Därför har vi bokat in ett besök där efter att middagen intagits.
Nikki är så pepp på brasa och har haft nedräkning hela veckan ;)
 
 
Ha nu en riktigt skön valborgs helg
 
 
//PIllan
 
 
 


Här är helgen också efterlängtad.... En massor!!!

Här är helgen också efterlängtad.... En massor!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se