Win Win situation!

 
 
 
 
 
Om dagen började så bra så slutade den på topp igår!
 
 
 
 
 
 
Kom hem efter jobbet lagom till nedsläpp mellan Modo och Leksand. Måttligt road av hockey så drog jag mej upp på andra våningen för lite Let´s Dance istället.
Med jämna mellanrum hördes jubel och bu-rop från de nedre regionerna av huset...
 
Vid 22-tiden var det tydligen sudden death och första mål - vinnare! Och jo visst lyckades Leksand pricka kassen och jag har då aldrig sett min käre sambo köra så många "blandade småhopp" och skrika så högt någonsin. Han var dessutom blöt i svett som om han nyss kommit ut från crossfit boxen...?!
 
Herregud sicket liv det blev och champagnekorken slog i taket . Jo jag tackar jag, satt och mysde i soffan och smuttade på de iskalla bubblorna och sambon var som ett barn på julafton!!
 
Win Win på den kan jag lova!!!
 
 
 
//PIllan


haha kanske så man ska köra :) hoppa framför hockeymatcherna kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se