Borg bär läxorna....

 
 
 
Nikkis hjälpreda hänger redo att packas inför skolstart!
 
 
 
 
God kväll på er
 
Här har vardagen kickat igång för nästan samtliga i familjen. A har börjat jobba idag efter sju veckors ledighet och Nikki hade premiär heldag på fritids. Den enda som är fortsatt ledig är Filippa. Henne skjutsar vi ner till Falun nu kommande helg och skolan drar igång nästa vecka!
 
 
 
När man ska börja nollan eller förskolan som det kanske heter korrekt måste man såklart investera i en ryggsäck. Det är mycket som ska hängas på kroken i skolan. Regnkläder, vantar, mössor, extra kläder och eventuellt kanske någon läxbok så småningom ska följa med hem efter skoldagen!
Vi gick på en snabb väsk-jakt för ett tag sedan och visst där fanns långa rader med väskor .... många med glitter, bling OCH såklart stora tryck med Frost, Dora, Spiderman, Minioner osv osv.... Kände bara NEJ kan jag försöka avstyra detta nu?!
 
 
Såg ganska snabbt dessa enkla och snygga ryggor från Björn Borg och vi kunde ganska lätt? avstyra Disney i utbyte mot gamla "burken" Borg :)
Ryggsäcken var lagom stor och med flera fack inuti . Färgen så fin i mild rosa ton ja nästan lite ljungfärg. Inget blaffigt tryck utan lite text bara!
 
 
Alla nöjda alla glada
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll har jag varit iväg på ett spinningpass. Så skönt då det som vanligt blev en riktig svett-fest! Härligt att få köra slut på kroppen efter arbetsdag framför datorn...
I morgon kör mina klasser igång och det är dags att plocka fram rätta dans-feelingen för lite svängigt aerobics. Härligt ska det bli och jag hoppas deltagarna är peppade för ännu en termin med mej!
 
 
 
Nu soffan och andra grymma atleter
 
 
//PIllan


så fin

Vilken fin väska och vad roligt det måste vara med förskolan//nollan! :)
Min äldsta börjar i klass 2 och den minsta ska jag skola in på dagis nu... Går så fort nu.. Kram

Himla fin väska! Har nästan lust på en själv! :)

Den var både snygg o praktisk 💞Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se