Den bilden!

 
 
 
När jag hade hämtat Filippa igår vid 20-tiden så var solen på väg att retirera med en fantastiskt orange/röd himmel... Men väl hemma fick vi se ren magi!
 
Dubbla regnbågar som precis omgav vårt hus och jag var tvungen att snabbt använda mobilen för att fota. Använde panorama-funktionen för att få med hela bilden och där satt den!!
 
 
 
Ha en skön söndag
 
//PIllan


Vilken underbar bild!

Vilken härlig bild ni har tagit! Så faktiastiskt fin. kram

Det är något magiskt med regnbågar.så tjusigt kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se