Nu shottar vi igen!

 
 
Skål hörrni det är ju fredag!
 
 
 
Om ni inte redan gjort det är det hög tid att börja med en shot till frukost igen. Har inte tagit någon alls i sommar men nu är det dags igen. Recept på dessa starka vitaminbomber har jag gett er tidigare och ni hittar det här KLICK I länken hittar ni även en smoothie som inte går av för hackor!
 
C-vitamin i massor behövs nu när mini drar hem massa elaka baciller.... jag går ut och river av några nävar med svarta vinbär och proppar in i munnen och så äter vi grape frukt - massor med grape! De är så himla goda
Kaffet innehåller också fina antioxidanter och surdegsmackan den är bara god :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Katalogerna har högsäsong och det dimper ner nya i brevlådan varje dag nu. Här är det senaste IKEA bibeln och MIO som pockar på uppmärksamhet. Mycket fint och visst börjar det kännas att man vill mysa till det med lite nya kuddar och filtar nu när mörkret gör sig mer och mer påminnt!
 
 
 
Idag då jag checkar ut från jobbet har jag fyra dagars ledigt! Wiihoo liksom!!
Jag har dessutom Vinklubben att vänta i morgon och de kommer hem till mej :)
Så massor ska handlas och lagas och det ska städas och piffas. Vill ju att det ska vara tip top då mina fina vänner kommer på besök!
 
 
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se