Tur som en tok

 
 
 
Lyx lyx lyx
 
För några veckor sedan var jag med i en tävling på Instagram som gulliga Linda - yummiefood (med mitt absoluta favoritkonto då det kommer till matbilder)  ordnat i samarbete med Smakbox!! Yummiefood finns också som blogg, in och kolla för massor med inspo KLICK
 
I alla fulla fall så gick jag och vann en box och idag plingade det till i mobilen att paketet fanns att hämta på ICA!!
 
 
 
Alltså en låda full med både nya spännande produkter och några gamla godingar! Dessa lådor kan man prenumerera på och få varannan månad eller varför inte ge bort en prenumeration! Jag skulle verkligen uppskatta en sådan present!
 
Här kan du läsa mer om företaget KLICK
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett receptblad medföljer med lite olika tips på vad man kan hitta på med de olika produkterna. Jag ska snarast testa bananbrödet och självklart dricka en kopp mörkrostad böna till :)
Rotsaks-chipsen sätter jag i mej på en "grisblink" och dessa sköljer jag ner med äppelmusten :)
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax slänga upp benen på sofflocket och kolla på Carina Berg som visst ska hänga med Persbrant ikväll!
 
 
 
 
//PIllan


Vad härligt med en box... Testa lite olika :)

Vilken kul låda 🤗Ja Linda är grym på mat 👍Grattis till vinsten





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se