Årets första julbord coming up!

 
 
Grönt, vitt och koppar i min juldekoration som jag fixade på min pysselkväll hos Annika.
 
 
 
 
 
 
Lördag och ledig sådan
 
Jag har haft fullt upp med hemmafix idag. Så skönt när man är hemma själv och inte behöver tänka på att det ska servas med mat och dylikt till övriga familjen. Helt eget tempo gäller idag och då får jag mycket gjort!
 
Ska strax byta från mysbyxor till träningstights och bege mej till gymmet. Det blir löpband och lite skivstångsträning för mej idag.
Känner att jag vill blåsa på rejält för ikväll vankas det julbord.
Första för mej i år... yummi!
 
 
 
Vi ska samlas redan vid 16-tiden på jobbet så inte allt för många timmar kvar. Jag är dessutom utsedd till lek-ledare (detta är min lott i livet...) så jag har lite att fixa med innan de andra anländer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gillar verkligen att ha mycket grönt, alltså julblommor som pynt. Har knappt nåt rött alls nu för tiden.... Dock är jag lite sugen på att införa lite röda saker i granen i år! Vi får se vad jag hittar på ;)
 
 
 
 
 
Ha en superfin lördag
 
//PIllan


Det är verkligen vackert med brons och guld. Jag älskar dock det varma röda tillsammans med guld. Det är så vackert!

Superfin julgrupp🌟Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se