Bara vara dagar

 
 
 
Kaffet är framdukat tillsammans med lite yougurt, fruktsallad och granola
 
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Ja nu har jag verkligen "bara vara" dagar och det är Så Skönt!
Vaknar vid 06-30 tiden, smyger ner och tänder upp nån av kakelugnarna. Fixar med frukost, slår på nyhetsmorgon och bara tar det lugnt.
 
Filippa kommer ner först om ett par timmar och vi har liksom inga specifika planer dessa dagar utan vi skrotar runt och jag läser ikapp lite tidningar, börjat på ny bok osv
 
Igår var i alla fall min barndomsvän Anna och hennes barn på besök. Perfekt att "trycka i" hennes barn de sista av godiset så man bara kan bli av med det nån gång... ha ha ha Så är det varje år med julgottat... det blir kvar, för ingen av oss är någon storätare av sött...
Jo Filippa och Nikki gillar godis men jag tror det liksom "tappar tjusningen" då det ligger framme flera dar och det bara är att gå och ta?!
 
 
 
 
 
 
Jag och Filippa har tränat tre senaste dagarna och voj voj, min kropp har verkligen träningsvärk! Jag gillar det big time men visst är det lite halvplågsamt....
Varje morgon har jag även kört 30 minuters yoga och det är nog räddningen, jag älskar verkligen detta och kan inte riktigt få nog. Toppen för jag vill verkligen aldrig sluta med denna underbara form av kärlek till kroppen!
 
Igår blev det ingen prommenad då det blåste så mycket, usch för blåst alltså. Men idag ska jag ut på en runda, kroppen och knoppen behöver en potion frisk luft.
 
I morgon styr även jag bilen mot fjällvärlden!
Vi ska fira nyår med min kusin, mostrar och barn i min mormors stora hus, det ska verkligen bli toppen! 
 
 
 
Ha det gott
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se