En helt vanlig december-måndag

 
 
Hej och go kväll
 
 
 
Ja här har vi en helt vanlig måndag med hederlig spagetti och lite ovanligare "köttfärssås"... Jo för våran måndag är en meatfree monday så därför kör vi vår sås helt veggie!
Jag använder vegetarisk färs men gör den för övrigt som vanligt med mycket vitlök, köttbuljong, tomat, grädde och lite creme fraiche smaksatt med soltorkad tomat, väldigt gott!
 
Nikki sköter middagsmusiken på Spotify och det bjuds då självklart på Marcus och Martinus.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår resterande kväll blir som jag skrev i går för min del dubbla träningspass, spinning och core. Men Nikki ska åka med en kompis till ICA för pepparkakspak! Kul att dom ordnar för kidsen tycker jag!
 
I morgon är jag ledig och ska ägna mej åt att "besikta" tuttarna ! och så ska jag göra lite jul-godis.... Jo då några godsaker som tex Rocky Road vill jag att det ska finnas även hemma hos oss i jul!
 
 
//PIllan


tack för att vi fick låna med Nikki :)

Svar: Tack själva!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se