Nä... så här hade vi inte planerat?!

 
 
 
 
 
 
Ännu en skön morgon då ingen klocka ringer och jag får ta en skön prommenad då solen är på väg upp. Det är livskvalitet och lycka!
 
Som jag skrev så skulle jag/vi fira nyår i min mormors hus tillsammans med kusiner och barn. Jag såg fram emot detta!
Paula min kusin och hennes familj åkte upp till huset redan i förrgår och vi skulle komma idag. Igår ringde Paula och dom hade .....magsjuka!!!
Jamen orka... :/
 
Jag tänker ju inte ta risken och åka rätt in i kräksjukans gap så därför får vi helt enkelt göra en kovändning och hitta på nåt här hemma.... Så himla trist och typiskt och Nikki är jättebesviken...
 
Vi får se hur vår afton blir men en sak är säker. Klockan kommer att slå 00.00 och det kommer ett nytt år hur än vi må fira detta!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se