Städdag med mina "gull-hönor"

 
 
Mammas älsklingar som just nu har öppnat killa-på-ryggen-studio i soffan, Mys de luxe och julen står för dörren!
 
 
 
 
Hej 
 
Här hemma har vi varit som Askungen och städat, gnott och stått i från tidiga morgon... Nu är vi klara och ska strax börja med middagen. Vi var även en sväng och storhandlade men känner jag mej själv rätt så kommer jag att besöka ica även i morgon.
 
Vi får besök av Kamilla och Tilda och det blir något så o-juligt som tacos...
Tjejerna fick välja så då bidde det favoriten
Ja ja julmat kommer vi snart att äta oss less på så det får väl vara OK ändå.
 
 
Tilda ska dessutom stanna några timmar här hos oss så Kamilla får åka och träna ett par pass. Inte lätt med barnpassning då man är själv med en liten men vi ställer gärna upp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vitt, guld och grönt är melodin hemma hos oss denna jul!
 
 
 
Gissar att ni alla har fullt upp så därför ska jag inte "babbla" på nåt mer utan önskar er en fin torsdag
 
 
//PIllan
 


Underbar bukett!!! och härlig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se