Tre Jular på raken....

 
           
 
 
 
 
 2013 var vi alla tre tjejerna svart/vita på julafton. Den där vita busen är en riktig favorit från Saint tropez som kommit till användning många gånger kan jag lova
 
 
 
 
           
 
 
 
 
2014 var Nikki som en liten rosa tyllprinsessa och inte henne emot. Filippa körde på svart och glitter och vad jag hade vet jag ej...för jag hade inte ett enda foto på mej?!
 
 
 
 
 
           
 
 
 
2014 och temat svart/vitt verkar återkommande.... ha ha ja vi har tydligen inte bättre fantasi och saken är den att morgondagen ska jag och Nikki matcha varandra i svarta jumpsuits med lite inslag av paljetter och glitter :)
 
 
 
 
 
 
Ja en liten jul-kavalkad av senaste årens jul-outfits från oss så här dan före dopparedan! Idag står matlagning på schemat och kanske även jag hinner med ett sista träningspass innan aftonen?!
Ikväll spelar vi såklart Bingolotto som så många fler i detta land!
 
 
 
 
Jag vill passa på att önska er en riktigt GOD JUL!!
 
//Kram PIllan
 


God Jul :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se