Blomman & Blodapelsinen

 
 
 
Två ting med samma nyans gör min dag lite bättre just nu....!
 
 
Den vackra hortensian som jag vårdar ömt med regelbundna vattenbad (de är törstiga dessa rackare...) och den dagliga dosen av C-vitamin.
 
Pressad blod-apelsin med riven ingefära.....Kan inte få nog!!
 
 
 
 
 
Peppar peppar, ta i trä och fingers crossed och allt vad det heter så har jag inte fått den där förkylningen som verkar härja hej vilt, både på mitt jobb och på Nikkis förskola.
Det är jag väldigt tacksam för, tycker nämligen att jag fick min "sjukdos" i och med lunginflammationen i november...!
Är ju i princip omöjligt att gardera sig emot alla åkommor som sprids via luften men att hjälpa kroppen på traven kan heller inte vara fel!?
Massor med vitaminer, nyttiga fetter och naturliga råvaror är min Tro :)
 
 
Ses i morgon  //PIllan


härlig kickstart :)

Ser gott ut :)

Ja de där blommorna är några törstiga rackare. Vattnar för fullt här hemma också.... Håller tummen att du slipper basilluskerna. Kramisar Tina

Fina blommor! Hoppas du haft en bra dag och att du klarar dig undan förkylningarna.

Åh, så underbart fina blommor!

Så gott! Har också ätit mkt blodapelsin senaste tiden, så gott!

Fin blomma. Ja viktigt med vitaminer nu, jag fyller på med min Aloe Vera också och känner mig jättepigg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se