Börjar Bli Blå...igen

 
 
 
 
Hallå hej på er
 
Den här tisdagen var egentligen en ledig sådan men då det härjar influensa (peppar peppar inte när det gäller mej...) bland mina kollegor och deras barn så blev det istället jobb .
Det går bra då jag ändå inte hade något speciellt inplanerat... Bussigt även av förskolan som alltid ställer upp på eventuella ändringar som sker!
 
 
 
 
Hörrni nu börjar jag komma in i den där blå vågen som drabbar mej varje vår...!
Rotar fram allt som går åt blått i garderoben och tittar uteslutande på blå detaljer som inredning. Kolla bara här KLICK, alltså ge mej!!
Jag förknippar den blå färgen med fräschör, ljumma vindar och en öppen balkongdörr. Jag blir pigg av blått och jag tror det är som i adventstid, jag njuter av det en kortare period och sedan vill jag bara bort med det...!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad händer annars...
Tja jag körde ett pass spinning igår. Brukar försöka få in ett cykel-pass per vecka för att få träna flåset och även få lite mjölksyrapåslag. Bara så att det sipprar ut små portioner och att pressa mig lite extra fast absolut inte max.... Skönt enligt mej ;)
Men idag har jag väldigt ont i en höft?! Har nog aldrig haft ont där tidigare.....
 
Har kanske "gängat upp mej" så jag måste cykla baklänges en timma :) *asg*
Nä det är nog bara allmän  ( ålders )stelhet och jag kan lova att jag känner för varje år att kroppen verkligen BLIR stel
Brukade alltid avfärda min mamma då hon klagade över detta men nu vet jag bättre...tyvärr!
 
 
 
Bla bla bla nu stänger vi bloggbutiken för idag :)
 
 
//PIllan
 


Fina du!
Hoppas ni klarar er (håller tummarna')





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se