En likasinnad

 
 
 
 
Hej på er
 
Onsdag och allt har gått från kallt och gnistrande vackert till 50 nyanser av grått.....
Alltså flera plusgrader, spöregn, ishala gator, smutsiga små snöhögar och allmänt trist ger jag båda tummarna nedåt åt!!
Fy fasiken ...men inget man kan åtgärda
 
 
Hoppas på fina dagar med sol och Sessan är lika "törstande" som jag efter de guldgula strålarna - en liksinnad individ helt enkelt ;)
 
 
 
Åt ni någon semla igår? Inte jag, har inte gjort på tre år!?
Ingen som bjudit mej på någon hembakad och då kan jag lika gärna skippa, är ingen superfantast av just semlor. Ställer mej därför inte heller och bakar själv. Blev nöjd av mina pannkakor med lite semmel touch härom dagen ;)
 
Idag ska jag dock baka men det blir matbröd. Gör någon variant av det lättsamma filmjölksbrödet som jag brukar göra, här är en variant  *KLICK*
Sedan blir det gymmet - axlar och mage ska få stå i rampljuset :)
 
Ha en trevlig dag  //PIllan


Nahw, vilken sötis! Haha jag åt TVÅ semlor igår. x)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se