Ett riktigt smarrigt mellanmål

 
 
 
God morgon lediga lördag
 
 
Här i fjällvärlden vaknar vi till en gråmulen morgon och så verkar det vara i hela landet enligt vädret som rullar på tv:n....
Trist för det är ju härligare om man får vara i backen med solen i ansiktet men men...
 
 
 
Idag bjuder jag i alla fall på ett riktigt gott mellanmål - utan socker men med mycket protein!
 
Jag gillar NJIEs proteinpuddingar sedan tidigare och nu har den även kommit med vaniljsmak. Lite för godisaktig som den är (för min smak) men genom att blanda den med keso och bär så smakar den helt underbart!
 
Det blir nästan som att äta en RisiFrutti fast mycket godare och bra mycket nyttigare!!
 
 
 
Prova, jag tror inte du blir besviken :)
 
 
 
Jag startade faktiskt min morgon med en kort yoga session... Det är verkligen på tiden att jag tar upp denna vana igen! Är stel som ett kassaskåp och höfterna är om möjligt ännu mer tighta än tidigare (åldern..? )
Har även laddat ner en app med yoga övningar men den har jag inte hunnit testa än men återkommer om det blir ett tips!!
 
Nu ska vi klä oss och bege oss ut i backen!
 
Ses i morgon
 
//PIllan


Men oj vad smart! Det ska jag verkligen testa! =)

Måste testa vanilj :)

En vän tipsade om denna igår att den skulle va jättegod! Jag har så jäkla ont i knät vill löpträning inför G-varvet mmen det går sisådär när man har ont :'( annars är det skönt med gymmet nu. Ha så mysigt i backen:) kram

Såg väldigt smarrigt ut :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se