Lunch i sjukstugan

 
 
 
 
Veckan rullar på och här hemma är det sjukstuga som gäller.... Både Nikki och A är hemma och krassliga men peppar peppar så har inga baciller fastat i mitt "system"...än!
 
 
 
Jag har varit ute och prommenerat i solen i rask takt och sedan fixade jag en nyttig lunch till sjuklingarna. Tror det är viktigt att försöka tillföra kroppen massor med nyttigheter särskilt då man är sjuk!
Smoothie med iskalla hallon, banan och mandelmjöljk känns skönt i onda halsen och till det äggröra och lite bacon.
 
 
 
 
 
Jag själv åker snart till jobbet men jag har varit och handlat några nya filmer så dom här hemma håller sig sysselsatta en stund. Lugn och ro plus massor med vila brukar göra susen.
Ingen av dem har tack och lov feber men ett riktigt hostparty med snabb åtgång av näsdukar är melodin...
 
Fingers crossed att min kropp inte är mottaglig den här gången... :/
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se