Tisdagsmood på en torsdag

 
 
 
 
Jo precis som rubriken lyder så går jag omkring med lite tisdag idag...
Detta beror endast på att jag kör min aerobics-klass i kväll istället då jag jobbade i tisdags!
 
Dessutom har jag  hållit mej ifrån gymmet helt de senaste dagarna så jag ska absolut in och svinga några hantlar i anslutning till mitt pass.
Jag har prioriterat frisk luft med promenader och tid med "sjuklingarna" istället....
 
 
 
En tråkig händelse är för övrigt att min fina fina mormor trillade igår och bröt lårbenshalsen.... Inte precis vad hon behövde, svag och liten som en fågelunge!
Mamma har åkt till sjukhuset nu så jag avvaktar besked...
 
 
 
Livet går upp och ned och jag hoppas du tar hand om dej
 
 
//PIllan


Åh stackars lilla mormor. Hoppas det går bra för henne och att hon återhämtar sig.

Svar: Ja tack för omtanke , det önskar jag med! Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se