TV soffan kommer till liv!

 
 
Hej på er
 
Nu är 3 kvällar i veckan "räddade".... Jo för nu när jag har tränat klart och sätter mej med te-koppen så har jag flera program som jag bara måste kolla på ;)
 
Först ut är Parneviks som kör igång igen i kväll på Tv 3. Tycker tidigare säsonger har varit toppen och familjen verkar superhärliga och bjuder  verkligen på sig själva! Underhållande på alla sätt och vis
 
Onsdagar ser jag alltid på Sveriges Mästerkock ett program som både jag och Nikki gillar. Dock brukar lilla damen somna en bit in i programmet....
 
 
 
På torsdagar kör femman igång med en ny omgång av Ninja Warrior kl 20.00. Detta är inget jag kommer följa slaviskt men jag gillar att kolla in när vältränade människor ger sig i kast med svårigheterna som banan bjuder på!
 
 
 
Direkt efter Ninjorna får jag byta till TV3 och den nya serien Black Widows!
Här kommer 8 avsnitt om de tre vänninorna som ska hämnas sina män. Här ser vi bland andra Cecilia Forss och Peter Stormare i två av rollerna och detta andas Hollywood produktion och jag har stora förväntningar!
 
 
Har ni nårgot ni gärna följer just nu? Tipsa gärna
 
 
//PIllan


Min största favvo är hem till gården (Emmerdale) å d ser jag på tv4play
sen älskar jag Sveriges Mästerkock o ibland ser jag Ullared o Lyxfällan
älskar även Orange is the new black 😊





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se