En bättre söndag!

 
 
 
 
Yes att starta upp morgonen i gymmet och inse att solen strålar utanför och man får med sig finfina "gäster"!
 
Filippa och hennes vän Lovisa bestämde sig hastigt för en kortare visit i helgen då  det var tävlingar i Sundsvall som dom ville se.
F har dock fortsatt tävlingsförbud men ville självklart kolla in de andra åkarna. Osså fick mamman en bonus med besök av två sköna bönor  :)
 
Innan de drog vidare tajmade vi in ett pass tillsammans och de blev både lyft och skratt!
 
 
 
 
Jag körde ben/rumpa och lite biceps och tjejerna körde på med bänkpress bla.
 
Man vill ju inte gärna gå in i "närkamp" i benböj mot dessa damer..... De är grymma och speciellt i uthålligheten i benen.
Stå i jägarvila är för dom en baggis medans jag trillar ihop efter typ 4-5 minuter!
Ni kanske minns ett par andra alpinister i Mästarnas mästare då dom tävlade i den grenen, Pillan Wiberg och Ingemar Stenmark.... Say no more liksom!
 
 
 
 
Lite spänn-posering hör till då man är i gymmet ;)  eller
 
 
 
 
Toes to bar - plättlätt för tjejerna.... inte för mamman :/
 
Kolla in tjejernas Instagram @lolloochflippson
 
 
 
Kolla Nikki där i bakgrunden, tror hon gjort för många volter i ringarna... är frukosten på väg upp?!
 
 
 
När vi vinkat hejdå så var det bara att dra på sig varmare kläder och bege sig mot pulka-backen. Vi har åkt och åkt och sprungit upp igen och igen på repeat kan jag lova! Nikki var överlycklig att både mamman och pappan var med och åkte
 
Alltså varför är inte alla vinterdagar som denna, minus 7 och solsken, Lovely!!
 
Tog dessutom en prommenad med "Veckans Bläcka" i öronen innan jag kände mej riktigt fulltankad med D-vitamin och energi, det gäller att passa på!
 
 
Nu laddar vi för en ny vecka och hörrni det är januaris sista...!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se