Ingen vanlig dag...!

 
 
 
 
 
27 Januari är ingen vanlig dag för det är nämligen dagen då Filippa gjorde entré i mitt liv!
Det har hunnit gå 17 år sedan vårt första möte och det känns både som igår men samtidigt som en evighet ....
 
Kan inte riktigt föreställa mej hur livet tedde sig innan jag blev mamma utan det känns numera så självklart!
 
Detta är dock första gången som jag inte får dela dagen tillsammans med Filippa... Väcka henne med paket, mjölk och bullar (varje år...) och sedan duka fram en nygräddad kladdkaka (alltid favoriten...)
 
 
Nu får du fira med dina vänner och jag önskar dej en underbar dag!!
 
Älskar dej ♥
 
 
//PIllan
 


GRATTIS FINASTE FILIPPA PÅ DAGEN!!!

KRAM på er!!

Grattis till dottra din!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se