Jul ut & kanske slippa leta....

 
 
 
 
Måndag men inte riktigt slut på helger än, trettonafton/dagen kvar! Svårt att hålla isär helger och vardagar nu...
Själv jobbar jag på och bryr mej inte alls vilken dag det är. Men nu på fredag kommer jag absolut att veta att det är dags för ledigt igen några dagar ;)
 
 
Idag när jag kommer hem från jobb ska jag ta tag i att klä av granen och plocka undan alla spår av jul... Lite trist blir det dock när stjärnorna i fönstren försvinner...
 
Gäller att bunkra upp med mycket väl doftande ljus som får agera myshöjare nu när kylan och mörkret är påtagligt. Huuu i går när jag sent kom hem från jobb stod min termometer på -19 !! Gah då håller jag mej för skratt alltså :/
 
 
 
 
 
 
Nu till detta med att slippa leta som rubriken lyder.
 
Jag har nog aldrig avgett några nyårslöften och inte nu heller...egentligen... men jag ska i alla fall försöka bli bättre på en grej...
 
Alltså jag och min familj lägger sjukt mycket tid på att leta saker!! Fattar inte hur saker så lätt "försvinner"
Så otroligt onödigt och snacka om tids-och energitjuv!
Nu ska jag verkligen försöka strukturera upp med typ nycklar (som oftast försvinner) för att spara lite tid till annat!
 
 
 
Kvällen ska jag ägna åt dubbla träningspass, spinning och core! Årets första pass , wiiee Nu Kör Vi 2016!!
 
 
//PIllan


Åh vad fint, vinterfint! Nu vill man ha bort julen tycker jag:)
Lycka till med strukturen på nya året;)
Kram

Vilka härliga bilder! :)

Ett toppen bra mål för 2016 - struktur å slippa leta!!

Hoppas du får ett fantastiskt 2016!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se