Nikkis önskan

 
 
 
Nikkis senaste önskan är en mys-hörna där hon kan ligga och läsa, spela på paddan osv.
Något i den här stilen som på bilderna har hon sagt att hon vill ha och javisst är det fint!
 
 
Hon har dock ett litet rum som går i vinkel och jag är inte helt på det klara vart jag ska få till en liknande plats men jag får helt enkelt klura på detta...
 
Vi har också haft i tankarna att Nikki ska få överta Filippas (mycket större) rum men det känns som ett projekt som ligger lite längre fram i tiden.
 
Detta vill Nikki ha NU!
 
 
 

Båda bilderna är funna på Pinterest.com
 
 
//PIllan
 
 
 


Vilken fin och underbara bilder. Förstår hon vill ha en sådan myshörna!=)

Men det är ju så mysigt ned dessa myshörnor. Hade inte plats i Novas rum så hon har det över sängen och hon tokgillar o ligga där med böcker o paddor 🌟Kram

Haha jag förstår henne!

Haha gud vad kul... Satt nyss inne på Pinterest och kollade på den översta bilden, visade Oliver och han utbrast Wooow, jag bo där... haha:)
Hoppas allt är fint!
Trevlig söndag, kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se