Prints och nästan "vårvärme"...

 
 
Söndag
 
 
Ja då har vi nått helgens sista dag, rackarns vad dom är korta dessa helger.... Jag som dessutom jobbar denna helg känner att det är låångt till nästa!
 
 
I morse då jag steg upp och satte på kaffebryggaren såg jag att det "bara" var -13, rena rama vårvärmen efter en lång period av många fler kalla grader!
Frukost i magen och en helt ljuvlig prommenad runt min lilla by. Solen sken, snön gnistrade och intressant pod i öronen.
 
 
A och Nikki var också ute men ägnade sig åt skotertur och att åka ring. Mini tjöt av glädje :)
Så himla härligt att kunna vara ute och kunna aktivera sig igen
 
Vi har självklart också hängt framför de alpina sändningarna mellan ute-passen. Riktigt bra kört av Byggmark och Myhrer, hejja grabbar!
 
 
 
 
 
 
I köket har vi fått två nya prints. Eller nya är dom egentligen inte men de har äntligen fått ramar och kommit fram. De har dock bara fått en tillfällig plats vid vedspisen då jag är på jakt efter ett skåp som ska få ersätta Nikkis mini-spis.
Det känns som lilla köket nu endast används till förvaring av diverse stök-saker och har gjort sitt som "matlagningslekställe"
 
 
Printsen är från Desenio och har ni inte kikat in där redan så måste ni ta ett besök!!
SÅ mycket fint och jag ska bara tänka till lite för att snart göra ytterligare en beställning. Det gapar tomt på flera väggar här hemma och det känns som jag absolut kan fylla ut det tomma med något snyggt härifrån!
 
Ha nu en fortsatt skön söndag
 
 
//PIllan


snygga





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se