Todeloo torsdag

 
Alltså kan man bli annat än glad då solen visar sig och tulpanerna står på bordet... ;)
 
 
 
Mitt uppvaknande i morse var dock allt annat än behagligt
05.40 small det så jag trodde tredje världskriget brutit ut! Sparkade upp A så han fick gå upp och reka....
Precis utanför oss hade en lastbil fått punktering, alltså däcket hade exploderat därav smällen!
 
Jahapp så då var jag klarvaken och det var bara att kliva upp och ladda kaffebryggaren ;)
 
Inget ont som inte..... tack vare punkteringen så var jag i gymmet redan strax efter 08 och hade därför några "lediga" timmar med Nikki innan det var dags för dagis!
 
 
 
 
 
Nu kliver jag in i en sådan där ganska lång jobbperiod igen med helgen inkluderad....därför är det skönt när jag och mini får några sköna timmar bara vi :)
Lite pyssel, lite mys och lunch på tu man hand!
 
Nu mot jobb
 
 
//PIllan
 


så fint med tulpaner

Äntligen lite vårtecken! Vackra tulpaner.

Ja tulpaner är sååå vackra!! Men läskigt med den där smällen! Förstår at du vart skrämd!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se