After beach - Mera svett

 
 
 
 
 
När man inte kan få nog av svett.....
 
 
 
 
Hej på er sköna söndag!
 
Här har det faktiskt regnat sedan sent igår kväll men grad-antalet är fortfarande bra så det känns som det kvittar.
Jag och mini tillbringade större delen av gårdagen utomhus och till och med jag tog årets första dopp! Riktigt skönt var det också :) Tyvärr blev Nikki getingstucken på stranden .... såg en geting krypa på hennes rygg och precis då jag skulle vifta bort den så kände hon den och knep ihop med armen.
Getingen blev klämd och stack såklart till! Hon har aldrig blivit getingstucken och det är ju aldrig lätt att veta hur man reagerar på detta. Men det gick bara bra så skönt att veta!
 
 
På kvällen visste jag att Filippa ville träna då hon sluatde jobba vis 19 så eftersom jag är en sådan "supportive mother"  ;) bestämde jag att hänga på!! A är ändå på golf-turné och efter några helgers festande för min del tyckte jag att det var lika bra att byta ut rosé mot lite mer svett så där på en lördags kväll.
 
Väl i gymmet så hör Filippa av sig att hon blir tvungen att jobba över.... men hey, jag har då aldrig ångrat ett träningspass hitills - bara att köra!
 
 
 
 
 
 
 
Gjorde i ordning en "bana" med 8 stationer där hälften av övningarna gick ut på puls och andra halvan på styrka. Har haft problem med ett muskelfäste (axel -triceps) hela sommaren och för några dagar sedan blev det värre då jag tog emot bagageluckan som flög upp.... Därför får jag modifiera en hel del bland övningarna då inget åt sidan eller ovanför huvudet funkar.
 
Älskar i alla fall den här typen av träning då man får free-styla och leka lite med puls och muskler!
 
 
 
 
 
 
Nikki fick agera fotograf och det blir lite alla möjliga vinklar och lite skakigt.... men jag tycker hon är duktig och tålmodig med den tunga systemkameran ändå!
Hon kanske blir riktigt fotointresserad vad det lider :)
 
 
 
 
 
Dagen avslutades med en riktig svettfest och jag var så pigg och klar i knoppen då vi hade kommit hem och tagit en skön dusch!
 
 
Den gångna veckan då värmen varit hög och Nikkis kalas var i fokus så har det inte blivit allt för mycket träning för min del! Ikväll ska jag iaf gå på utomhus-passet i elljusspåret igen och det blir säkert toppen!
Filippa har varit duktig och följt planen och bara missat ett pass men kör idag dubbla träningar!
 
 
Kommande vecka blir det dock en annan träningsform för nu kör golf-veckan igång!! Wiiie så skoj
I morgon är första tävlingen och vi får starttiden under dagen.
Fyrmanna - scramble med bästa vännerna Carina och Nicke och jag längtar som en tok!  kameran får såklart hänga med så även ni får en glimt
 
 
 
//PIllan


Bra jobbat! Nej, gympass ångrar man inte i första laget :D

Gah jag blir så träningssugen när jag läser detta! Imorn får jag allt se till att köra ett pass i trädgården!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se