Ännu en sjätteplats och toppenmat

 
 
 
Vackra Hussborgs Herrgård!
 
 
 
 
God morgon fredag
 
igår var det återigen dags för en fyrmanna-tävling för oss. Vi gick ut som andra boll vid 08.10. Tunga moln och jag var nästan lite kall i kroppen... det är man inte van efter senaste dagarna!
Spelet gick sisådär för mej... men jag lyckades bidra med en del poäng i alla fall. Halvvägs in i spelet öppnade sig himlen... då är det inte kul att spela alltså! Men det varade bara i typ 1 timma så vi klarade oss hyffsat.
 
Kände oss rätt nöjda med poängen, 88 och kände att top tio kan vi nog klämma till med.
 
Då sista boll inte skulle gå in förrän vid 19-tiden hade vi tid att åka hem för dusch och ombyte. Sedan intog vi Hussborgs vackra veranda som dessutom är lägligt placerad vid sista hål så där sitter man fint som publik! Alltid spänt att spela in där då på kvällen då publiken fått lite innanför västen och hojtar, applåderar och kommenterar friskt!
 
Vi åt i alla fall jättegod middag med bookmakertoast, hamburgare och jag tog en halloumi och parmaskinka-sallad. 
 
Vid prisutdelningen slutade vi på en sjätteplats, igen.... vi var tre lag som hade 88 poäng men vårat lag hade högsta handikapp och då fick några placeringar stryka på foten.
Nya tag på lördag igen!
 
A spelar en partävling idag men jag och Nikki åker ner för prisutdelning och middag även ikväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild lånad av Ulf Stecksen
 
 
Jag och Carina fångade på bild ute på banan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild Ulf Stecksén
 
Här har ni oss (A protesterar lite att jag lägger ut den här bilden men den är ju kul !)
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan


Vilka härliga bilder!! :)

Vilken härlig dag ni har haft och härligt med god mat.... Härlig sista bild=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se