Dagarna springer fram...

 
 
 
 
God morgon
 
Ja jag tycker nästan att sommaren springer ifrån mej... hinner liksom inte med! Men så är det väl varje år man vill hinna så mycket och tror att man ska göra ALLT på ett par månader...
 
 
Nu har halva juli runnit iväg och det är en hel månad sedan vi kom hem från västkusten! Vi har massor med skoj kvar men ändå liksom...halva juli
 
 
Igår morse studsade jag upp och satt mej i frisör-stolen redan klockan 08. Skönt att den servicen finns särskilt för mej som är en morgon-människa! Efter att kalufsen blivit uppfräschad så styrde vi bilen mot staden och handling inför nästa veckas bjudning. Då fyller ju nämligen Nikki 6 år och det vankas Cirkus-kalas!
Ja det var inte bara en grej som skulle köpas... men vi var effektiva och fixade så gott som allt. En liten detalj bara saknas nämligen hennes "stora" present, hmmm det löser sig nog :)
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag sätta fart mot ICA och fylla upp kylskåpet innan de andra vaknar för en frukost på ett paket bregott och ett ägg att dela på fyra känns lite snålt..... ;)
 
 
Ha deet så bra där ute i SommarSverige
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se