Måndagfrukost & nya tag

 
 
God morgon på er
 
 
 
Jag trodde jag drömde då jag tittade på klockan när jag vaknade.... 07.31! Wow sovmorgon liksom, men så stöp jag i säng igår och kunde absolut inte förmå ögonen att fortsätta se förlängningen av fotbolls-finalen!
Slog fort upp Aftonbladet i mobilen och såg att Portugal tog guldet.
Tja jag höll inte på någon men det är ju såklart kul om värd-landet lyckas vinna men å andra sidan var det ju verkligen synd om Ronaldo som skadade sig så....Portugal ryckte dessutom upp sig rejält när Ronaldo lämnade planen så därför säger vi värt!
 
Nog om detta för det här med  min lilla sovmorgon kan (hemska tanke) ha att göra med att jag känner en mikroskopisk tendens till ont i halsen... Huu vågar knappt skriva det. Tänk en riktig sommarförkylning, Nä hujedamej. Jag har så mycket skoj framöver så jag vill verkligen försöka hålla mej kry.
 
Det kan ju även vara att jag sovit riktigt hårt och man nästan har huvudvärk när man vaknar och säkerligen lite vätskebrist efter helgen...
Party, träning och ehhh en påse chips... Ett måste då jag varit ute på raj raj, salt och fett - bara hit med det !!
 
 
 
 
 
 
 
 
En stor kopp kaffe, smoothie med sockerfri vaniljkvarg, hallon, banan och mandelmjölk plus lite vattenmelon
 
 
 
 

Jag och Filippa var i alla fall på ett riktigt roligt och svettigt träningspass utomhus i går. Det skulle vältas däck, dras däck, kastas däck, kasta stora stenar , halvbrotta ner sin partner, höga knä etc  En riktig genomkörare!
Himla skönt att få svettas riktigt mycket och bli lite skitig på kroppen...jo duchen är ännu ett snäpp skönare då :)
Idag har vi en timmas löpning i lugnt tempo.... ja bara att bita i, men någon löpare blir det nog aldrig av mej!?
 
 
 
PIllan
 


åh så gott!

Vilken god frukost!

Vad läskande!
Själv har jag blivit ovanligt kvällspigg och morgontrött, saknar nästan mitt gamla gravida kvällstrött jag då man vaknade pigg om morgnarna haha.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se