Morgon med inre lugn

 
 
 
 
 
En ny rutin, en sommarrutin, nästan varje dag, känna lugn, känna lite smärta, andas in andas ut, muskler som sakta ger med sig, tycka om sig själv, liv....Namaste YOGA!
 
 
 
 
 
Fem vanligaste orsakerna till att man börjar yoga
 
1. Öka flexibiliteten 
2. Minsta stress 
3. Träna 
4. Förbättra hälsan 
5. Få fysisk träning 
 
 
 
Jag gör det för det allmänna välmåendet. Känner mej så skönt mjuk och smidig efter ett yoga-pass, kroppen liksom lever lite extra just då! Jag gör bara en handfull övningar/kombinationer och är oftast klar på ca 30 minuter och det mina vänner är väl investerade minuter i mitt liv!!
Finns massor med appar att ladda ner om du vill prova lite yoga hemma i sommar. Sök också på youtube eller bara googla yoga så kommer du hitta typ 30 dagars gratis program
 
Try it you (may) like it ;)
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se