Nikki 6 år !

 
 
 
Liten nyvaken sexåring tidigt i morse!
 
 
 
 
Hej på er
 
Vilken toppendag vi har haft här hemma idag då vi firat vår lilla älskling. Årets hitills varmaste dag och ett gäng med fina barn med mammor och småsyskon!
Kalaset får ni bilder på i morgon så idag kommer liten uppdatering från morgonens uppvaktning.
 
traditionsenlig sång och paket vid sängen och därefter väntade en till överaskning ute på altanen.... En ny cykel! Lycklig Nikki som önskat sig precis DEN lila cykeln med 3 växlar dessutom (inte för att jag tror hon kommer använda just dessa speciellt mycket)
 
 
 
 
 
 
Besvärligt att paketera in en cykel så det fick bli en rosett istället!
 
 
 
 
 
Nu är det en rätt så utmattad familj här hemma. Partyt blev jättelyckat men jag känner personligen att det är rätt skönt att det bara är en gång per år ... ;) Nu har vi grillat till middag och härnäst blir det nog inget mer spännande än Ernst möjligen
 
 
Ses i morgon
 
 
//PIllan


Vilken sötnos! :) Grattis, grattis!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se