Baksmällan...!

 
 
 
 
Gick ju inte alls som vi tänkt oss det där....
Nu sitter man här och rapar vitlöks-dipp, är sockerbakis som en "gnu" och Sverige är utslagna ur EM.....
Tittade ni på matchen?!
Tyckte nog ändå att Sverige snäppat upp sig rejält sedan de förra matcherna och det där bortdömda målet...alltså nej vad den gjorde ont!
Synd om laget och såklart synd om dem som nu avslutar sin landslagskarriär med ett sådant snöpligt slut..
 
 
Nej nu jäklar kavlar vi upp ärmarna här i min lilla by för vi har ju fortfarande ett annat land att hejja på....Nämligen Island med Lasse Lagerbäck i spetsen (som bara bor en bit bort här i byn) vi håller tummarna att dom lyckas med bradgden att slå ut England. Det vore nåt det !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi lämnar fotbollen hörrni och snackar lite om min kropp.... alltså ge mig styrka vad den gör ont!! Känns som om en ångvält har kört över mej några gånger fram och tillbaka!
 
Nu är det nog att vi körde ganska många stöt och frivändningar i förrgår som är orsaken... Inte alls van med just stöt och man kan säga att min trapezius-muskel har fått känna på vad träningsvärk verkligen är!!
Igår hade vi löpning och bålträning men idag är det dags igen för explosiv styrka. Jag behöver verkligen samla ihop de sista krafterna känns det som... i morgon är det vila! :)
 
 
 
//PIllan


Håller med! Man hade nästan räknat med att vi skulle toktorska så jag tycker verkligen att dom ändå gjorde det bra =)
Guu så gott det där såg ut btw! Förstår att du är lite sockerbakis idag ;) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se