Bästkusten... jag håller med!

 
 
 
Hej från soliga västkusten
 
 
Håller absolut med i uttrycket "bästkusten" för oj oj vilken start på denna semester! Varmt och inte ett moln i sikte. Badvattnet visar 19 grader vilket måste vara helt OK i början av juni!!
 
Nikki ligger mest i vattnet och vi andra solar och slappar på på stranden och vid huset.
Vi bor bara 100 meter från stranden så det är lätt att gå emellan som man vill.
 
 
 
 
 
 
Här har ni två trötta men lyckliga brudar efter gårdagens konsert!
De stod längst fram och det var väl både för-och nackdelar med det.... Först köade dom från klockan 13.30 och ringde oss med jämna mellanrum. Detta momentet var det absolut värsta. Stekande sol, trångt och allmänt jobbigt. Väl inne på arenan kom så småningom skuggan men då man ställt sig längst fram har man ju heller inget att dricka...
 
Mitt under konserten svimmade Filippa och blev lyft över kravall-staketen och omhändertagen backstage. Vätskeersättning och baddning av pannan innan hon kvicknade till och kunde återvända framför scenen igen MEN då hade ju tjejerna tappat bort varandra!
 
Jag och A väntade utanför och fick oss en riktig Hellström-dos vi med då vi kunde höra showen och uppleva en del därifrån. Dock drog den verkligen ut på tiden... och han klev inte av scenen förrän vid 00.-tiden! Vilma ringde och berättade då att Filippa hade svimmat och att hon ej kunde hitta henne. 
 
Ja vad göra liksom, kändes helt omöjligt att försöka hjälpa till bland 70 000 pers.... men jag hade tidigare skickat vart vi skulle stå med bilen och hoppades att skulle hunnit se detta innan batteriet på mobilen tog slut!
 
Efter 30 minuter kom hon äntligen stapplande och vi kunde åka hem med tjejerna välbehållna!
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi bara slappat och njutit till 100 % och som synes har vi full underhållning av Nikki som showar loss :)
 
 
Ha en fin söndagskväll  //PIllan


Men oj... Ja det minns man, hur varmt o trångt det blev där mitt framför. Huga.. Tur det gick bra ändå och hoppas hon fick njuta av uppträdandet.
/ nouw.com/malinedlund

Låter som n i har det underbart trots håkan fadäser ;-)
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se