Halvvägs i Juni

 
 
 
 
 
Nu har vi kommit halvvägs in i juni och jag bara njuter. Underbara , härliga sommar som verkligen levererar sköna soliga dagar och ljusa nätter!
 
Den ända bläiga just nu är alla mygg och knott...
Ni ska se hur stackars Nikki ser ut på hals, nacke och skalp :/ Huu alldeles tokbiten och alla körtlar har svullit upp som pärlband bakom öron och nacke. Inge kul och det kliar ju såklart som sjutton.
Även stackars Sessan är angripen, också främst runt öronen
 
 
Det hör dock sommaren till, i alla fall i Norrland!
 
 
 
 
Här har det kommit blommor i några krukor och färgerna i år är grönt med lite lila inslag. Eftersom huset är rött så tycker jag det är svårt med färger... Alltså jag brukar ha traditionellt, rött, blått och vitt och egentligen är jag ju en rosa människa men nu fick det bli nåt helt annat :)
Man får även anpassa krukor och växter lite efter husets stil... Vi har ju ett stort gammalt timmerhus men om jag tex bodde i en modernare  villa skulle jag ha helt annnan "altan-stil"!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag faktiskt bli firad igen. Jag har blivit bortbjuden till Kamilla på lunch men själv tar jag med godsaker till kaffet. Blir kakan god så lägger jag upp receptet.
Anledningen till att lunchen inte blir här hemma är för att Äntligen kommer dom och putsar mina fönster!!
Thanx!!!!
Som jag har väntat. Är alltid ute i sista stund med att boka och då finns det såklart adrig någon ledig tid men nu känner jag att det blir bra för då är ju fönstren fin-fina till midsommar!
 
 
Ha det gott //PIllan


Ja,redan i halva juni.. Ska njuta :) De går fort.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se