Några nyanser av rosa....

 
 
All in, Pink!
 
 
 
 
God morgon på er
 
Idag var jag så där extremt morgonpigg igen.... (galen för många av er ;)  04.47! Herregud den här kroppen och knoppen vet inte vad semester och sovmorgon betyder. Tänk när jag börjar jobba igen då kommer jag att banna mej själv då jag säkert inte alls är pigg när alarmet ljuder.
 
Nåväl när solen kikar in där bakom gardinen har jag så svårt att ligga kvar i sängen, jag vill bara upp!
 
 
Morgonrutinen som numera är yoga är avklarad, kaffet står bredvid mej och jag har en stund att kika in här och säga Hej
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar rosa och som ni ser har jag nu uppdaterat läppglans-samlingen med några nyanser av rosa. Ljusaste varianten som bara anas lite rosa och ett par steg mörkare, men bara en aning!
 
Mobilskalet är från iDeal of sweden och här KLICK kan ni kolla in dem, jättemånga fina!
 
 
 
 
 
 
Jag och Filippa kör på med träningen och nu funkar hennes fot nästan "felfritt" igen! Den här veckan har vi lite mer explosivitet och korta intervaller och ni må tro att den här kroppen känner av det !
Men det är toppen att köra lite annat än jag gör övriga året.
Schema kommer senare i veckan!
 
 
Idag ska jag skriva ihop inköpslista för midsommar. Vi har inget alls direkt planerat förutom att mysa och äta massor med gott. Ja det blir väl det traditionella med sill, lax , grillat och jordgubbar misstänker jag ;)
 
 
 
//PIllan


Så fint :)

Åh, så himla fint mobilskal! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se