Rätta semester-lunken

 
 
 
 
 
En sån härlig känsla då man äntligen kommer ner i varv och den rätta semester-känslan infinner sig! Nu är det väldigt lugn här i "vita huset" på västkusten... Alla vilar middag och jag själv bläddrar i magasin och käkar lite goda gubbar.
 
Vi drog iväg till Ullared under förmiddagen och det visade sig vara en perfekt shopping-dag då det inte alls var några köer utan man kunde med lätthet beta av varuhuset utan krockar och vassa armbågar.
Nikki som sparat länge länge för detta handlade nog mest ;) Det var pet shops, Frost grejor och Monster high dockor om vartannat
 
Jag hittade lite basic träningsplagg och en del plock till hemmet. Filippa gick lite bananas på hudvårdsavdelningen och fick med sig en del nytt till badrumsskåpet. Så alla nöjda och glada men nu blev vi samtliga sega och tog en tupplur.
Vädret är för första gången lite mulet och inte jättevarmt men det ser ut att kunna spricka upp framåt kvällen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon ska vi åka vidare mot Småland för besök hos vänner som bor där, rapport kommer!
 
Ha det så bra //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se