Drömmen och våren som försvann

 
 
Lördag den 19 janu...mars!
 
 
 
 
Here we go again, same procedeur as last year, favorit i repris, NOT!
Vintern bestämde sig för att göra comeback idag, det kräksnöar och hela landskapet är vitt, vitt vitt..
 
Samma visa varje år
 
Ja detta vet man/jag ju om men besvikelsen är liksom samma den med år efter år. Nåväl jag har jobbarhelg och Nikki och A åker till fjällen om en stund så ja, gilla läget Pillan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här hemma dricks det smoothie och bläddras i senaste MAMA med fina fina Elaine Eksvärd . SÅ modigt och viktigt av henne att berätta om sin fruktansvärda barndom med ständiga övergrepp av pappan... Usch det gör så ont att läsa om sådana fall men samtidigt fantastiskt att det ändå kommit ut en amazing kvinna som nu i vuxen ålder ändå vågar stå upp för sig själv och barnens rätt
 
Fy f*n hur illa barn blir behandlade av våra myndigheter och det är bara föräldrarna som verkar ha rättigheter....väldigt lite fokus på barnen och deras behov!
Detta har man tyvärr fått se exempel på väldigt ofta de senaste åren i liknande fall.... alla minns vi väl lilla Bobby eller den stackars flickan i Vetlanda som bodde i en husvagn med sin far....
 
 
 
 
 
 
Nu när vädret är som det är så dras jag liksom lite tillbaka in i en "kurainnebubbla" och därför kommer min träning idag att bestå av Annika Sjöös tränings-dvd. Jag gillar dem jättemycket och det är praktiskt att "Slippa" dra iväg till gymmet .
 
Sedan är det bara att käka lite lunch och sedan åka till jobbet!
 
 
 
Önskar er en skön lördag
 
 
//PIllan


Men usch så drygt - vi har också hfs snö som singlat ner men inget som legat kvar. Tycker vi kan få vår nu! Det här räcker! Jag vill gå i vår kappa med solisar på näsan!

KRAM

ja,de vart tydligen vinter och snö igen=(

Inte sugen på snö nu men det är nog bara tillfälligt. Snart blir det ännu varmare!:)
Fruktansvärt, har inte hunnit läsa än.
Trevlig helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se