Födelsedag för någon kär

 
 
Rise and shine, det är lill-lördag!
 
 
 
 
 
30 mars är en speciell dag för mej eftersom det är min mammas födelsedag. Vi är bjudna på middag senare idag och jag gissar att hon även bjuder på en tårtbit!
Åren går så fort och jag tycker precis hon fyllde 50... men inser att då var ju inte ens Filippa född.
I dag fyller hon 68!
Hon blir uppvaktat med ett snyggt armband och limegröna vimplar som hon kan ha på sin altan där färgskalan är just grön.
 
 
Har en lätt träningsvärk i så gott som hela kroppen men jag njuter lite av sådana "tillstånd". Gissar att detta är sviterna efter cirkel-passet som jag och Filippa körde.
Ikväll går jag på´t igen med Body Attack, imorgon teknikpass i crossfit och fredag morgon siktar jag på spinning!
Ingen ren styrketräning alls hittills den här veckan, utan mer helkropp med puls.
 
 
 
 
 
 
Bananpannkakor - min ständige följeslagare!
 
 
 
 
 
 
Till något helt annat nämligen Instagram. Hängde ni med i "hysterin" som rådde i förrgår.... då när det skulle ske någon slags ändring i flödet och man uppmanades att aktivera notiser för att fortsatt kunna följa sina favoriter?!
Om jag säger så här, det verkar ha varit en missuppfattning för jag kan då inte märka av någon skillnad?
Gör ni?
 
 
Ha en fin onsdag
 
 
//PIllan
 
 
 


Vad gott!

Gott :D

Så gott det ser ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se