Fredagskänslan - en rosa fluffig dröm....

 
 
 
 
God morgon strålande härliga fredags-morgon!!
 
 
 
Efter att ha jobbat i ett sedan förra fredagen så är min fredags-känsla på topp. Som att befinna sig i ett rosa fluffigt moln liksom....
Därför passar denna smoothie med hallon, lingon, kokosmjölk och vaniljprotein extra bra just idag! Mmmm lägger sig som bomull i min mage och jag ser fram emot dagen
 
 
Efter avslutat arbetspass ska jag bege mej mot Annika och hennes blomsteraffär för inköp av pärlhyacinter, påskliljor och tulpaner.
Kanske också några fina chokladpraliner att fylla påskägget med.....
Lite nya  dunvippor till påskriset i någon pastellig färg... Åh nu blir det pyntning så snart jag städat klart hela huset! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens bästa måste nog ändå bli att jag har en massage-tid inbokad. Alltså hur skönt ska inte detta bli...?! Är stel som en pinne i min svank och när jag kliver upp på morgonen typ haltar jag de första 10 minuterna...
Gammelkroppen, behöver verkligen en riktig genomknådning ;)
 
 
 
Let´s Dance börjar ju ikväll och det ska verkligen bli kul! Gillar det jättemycket, ska ni kolla?
Har inte full koll på vilka som är med men har snappat upp Wassberg (stort ! på den...) Bianca Wahlgren och Isabel Adrian
Brukar kunna bli både skämskuddar och många skratt!
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag, det ska jag ha!
 
//PIllan


Gott :) ser oxå fram emot lets dance

Åhh vad skönt med massage :) ha en skön fredag & helg

Gott!

Muums!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se