GLAD PÅSK önskar vi er!

 
 
 
 
 
 
God morgon skärtorsdag
 
 
 
Nu har startskottet ljudit för påsken och här hemma är vi i full färd att göra oss klara och packa och fixa!
Under dagen styr vi som alltid i påsktider mot fjällvärlden och min mormors hus.
I år är ju tyvärr inte mormor med då hon ju bor på äldreboende på annan ort men nästan all min övriga släkt på mammas sida kommer dit.
 
Så himla mysigt att samlas allihopa och umgås, gammal som ung!
Det blir isfiske, grillning nere vid isen, skoteråkning, äggjakter , frukostar, luncher och middagar med runt 15-20 personer...
Den yngsta fyller snart 1 år och den äldsta är väl 85 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som jag skrivit om många gånger tidigare så bor min mormor i en liten by i västra Härjedalen och där är mobilmotagningen typ zero.... I alla fall om man har Telia :/ Som annars skryter om sitt rikstäckande nät...
Men detta är ju långt ifrån fjäll där de flesta vistas så då är det väl inte så "noga"...??!
 
Nåja nu är det som det är och det kan vara ganska skönt att koppla bort sig från cyber i några dagar!
 
Så ni förstår att det kommer vara lite semesterstängt här på bloggen fram till söndag men då kommer en rejäl uppdatering!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filippa är just nu med sin pappa och tävlar i Sundsvall och vi hade kanske hoppats att även hon skulle följa med men nu blir det inte så.
Hon kommer istället att vara på hemmaplan och ta hand om Sessan som ju även hon stannar hemma och håller ställningrna!
 
 
Nu önskar jag er en riktigt GLAD PÅSK!!
 
 
//PIllan


Men va härligt det låter!! Hoppas ni får en mysig påsk!
KRAM

Glad påsk till er också!

Glad påsk och vilken fin kanin!! :)

Låter som mysig och skön påsk. Önskar dig en riktig Glad Påsk. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se