Nä, dags för kvällsmys

 
 
 
 
Hej på er
 
 
 
 
Det har hunnit bli sena kvällen innan jag hann titta in här...
 
Precis hemkommen från veckans aerobics-klass och jag känner mej urvriden som en trasa, men på ett positivt sätt. Så skönt att bli helt slut i hela kroppen och samtidigt inte "plågas" till detta utan framkalla det genom rörelseglädje :)
 
Dock spelade mitt blodtryck mej ett spratt idag och jag trodde jag skulle svimma där i mitten av passet. Eftersom jag äter betablockerare för mina skakningar så går inte pulsen upp som den ska och det är ett evigt experimenterande med dosering innan hårdare pulspass. Idag hade jag inte lyckats och därför blev jag rejält svajig men tog mej ändå igenom och sista delen av timman kände jag mej helt OK!
 
 
Nu mina vänner ska jag och Sessan krypa upp i soffan och mysa framför Parneviks!
 
 
Ses i morgon  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se