Namaste..... lördag

 
 
 
God morgon
 
 
 
 
Hade ställt klockan men vaknade lite tidigare helt av mej själv! 
Helt perfekt då jag kunde ligga kvar 5 minuter för att vakna till innan jag satt klockan för yoga. (Alltså jag har ju självklart inte någon egentlig tid att passa men om man bestämmer sig för ett klockslag, precis som man skulle ha medverkat i en riktig klass, så går det lättare!)
 
Öppnade upp gardinerna och solen bara svämmade in och fyllde sovrummet....
Väldigt skönt att morgonyoga på vår tjocka mjuka sovrumsmatta ;) Annars använder jag alltid en matta avsedd för ändamålet!
 
Jag kör lite olika övningar som faller mej in och där jag känner att kroppen behöver lite extra löööve!
Typ alla övningar som öppnar höften.... Såå sjukt stel i detta parti.... och rumpan!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har i alla fall frukosten landat i magen och jag ska kavla upp ärmarna för att ta tag i nedervåningen!
Hann plocka ihop allt som låg framme igår så nu dammtrasa fram, dammsugare på och skur-moppen bjuder jag upp till tango!!
 
 
Ikväll när Mello finalen startar har jag bestämt att jag ska slå mej ned i ett skinande rent hem, hälla upp ett glas vin och Njuta!
 
 
//PIllan


Härligt att komma upp på morgonen och duktigt av dig att böra med ett pass! Här blir det ett pass på gymmet nu efter att jag varit vaken några timmar :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se