Nu är det fjärilar som gäller

 
 
Hej på er
 
 
Nu gör jag ett sista ryck och jobbar innan det är dags att ta en veckas påsk-ledigt.
Trodde dock att jag försovit mej i morse, då det senaste veckan tydligen blivit SÅ mycket ljusare redan vid 05.40 då jag var på väg, härligt.
Men en hel massa snö har ju kommit och mer på väg.... bara att kavla upp ärmarna och skotta i eftermiddag!
 
 
 
 
Nikki har fått en ny hung up och det nya är just nu fjärilar.....
Nån fix idé som jag inte alls vet var den kommer ifrån men nu ska de flygande varelserna ( i och för sig väldigt vackra ) vara på det mesta!
På dagis får de också välja ett projekt som alla i gruppen sedan jobbar med i några veckor och Nikkis är då självklart fjärilar. Ibland kan man ju lätt hitta en koppling till nåt tv-program eller film som dom sett men just detta nyfunna intresse vet jag inte vart det grundar sig.
Hon tycker nog helt enkelt bara att dom är väldigt vackra
 
 
 
 
 
 
 
 Diadem med blommor och fjärilar finns att köpa på HM och stövlarna finner ni hos Skopunkten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja men då kör vi söndag, vad hittar ni på idag?
Tränar ni nåt?
 
 
 
 
//PIllan


Vad vårigt och somrigt det känns och Nikki är söt som socker i sina fjärilar. Här märks det på kvällarna att våren är på väg, så mycket ljusare och det känns helt underbart. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se