Produktiv förmiddag!

 
 
 
 
 
Åhh jag älskar när jag känner mej produktiv och checkar av allt jag haft på min To Do lista!
 
 
 
Hade faktiskt ställt klockan i morse, 06.15 piiiip, slog den igång (fast jag inte hade behövt då jag hade ledig förmiddag...) Men jag hade bestämt mej för att kliva upp och starta dagen med yoga!
På mej sköna kläder och ett stort glas vatten och sedan körde jag igång...40 sköna minuter blev det.
 
Frukosten smakar extra gott då man rört på kroppen innan och det blev ingefärs-shot, kaffe och kvarg med diverse tillbehör. Nu var kroppen och knoppen redo för nästa uppdrag - storstädning av övervåning!
Ut med alla mattor på vädring, fram med skåp och sängar för torkning av lister och väggar... ja ni hajjar StorStädning!
Så. Himla. Skönt. när det är gjort!!
 
 
 
Nedervåningen blir nästa projekt men jag är ju "tvungen" att jobba mellan varven också ;)
 
 
 
 
 
 
 
När jag hade avklarat städningen så hade utetemperaturen landat på några behagliga minusgrader och solen strålade, så på med glajjorna och i med pod i öronen!
Härlig uppfriskande prommis som följdes av god lunch, lite matlådefix, tvätt och slutligen landa med kaffekoppen en stund på altanen....
Relaxa och andas innan eftermiddagens jobb-pass!
 
 
 
 
Ut i solen hörrni
 
 
//PIllan


Gud va skönt me yoga!

Gott!

Gott :)
Lycka till med bloggen & hoppas du får en fin eftermiddag!
Kramar<3





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se